לייף סטייל

3 דרכים שלא הכרת שיהפכו את השמירה על הגזרה שלך לסופר קלה

חשבת פעם מה הסוד של בנות רזות? איך הן יכולות ללבוש מה שהן רוצות, מקבלות תשומת לב מגברים ותגובות נלהבות מנשים, ממשיכות לאכול מה שבא להן ומצליחות לשמור על גיזרתן החטובה?

בטח אמרת לעצמך שהסיבה שהן רזות ואת לא- זה הגנים, הן נולדו להורים עם גנים טובים יותר. אבל ביננו, זה שטויות. בואי נגיד מה היית אומרת אם הייתי מספר לך שגם את יכולה לרדת במשקל, להשיג את הגיזרה האידיאלית עבורך והכי חשוב וממילא זה גם הכי קשה – להצליח לשמור על התוצאות(לתמיד)?

לא סתם אמרתי שזה הכי קשה, כי ביננו זה התופעה הכי נפוצה היום, כי גם את כבר בטח מכירה את זה שהחלטת להתחיל דיאטה ובמהלך הדיאטה הרמת ידיים בשלב כזה או אחר..

כי בהתלהבות הראשונית קל לרדת, אבל השאלה היא איך באמת את הופכת את זה לשלך.. לחלק ממך?

1. שיטת הנקודות:

שיטת הנקודות היא שיטה המבוססת על נוסחה מדעית מתקדמת בהתאם למחקרים הכי משמעותיים בעולם בתחום התזונה והבריאות.

והיא בעצם אומרת שלכל דבר שאת מכניסה לפה יש ערך בנקודות, ולכל אחת ואחת יש תקציב נקודות יומי שמותאם עבורה

על פי נתונים אישיים כמו: גובה, משקל, גיל ומין – ובעצם כל מה שאת צריכה לעשות זה להכניס איזה אוכל שאת רוצה לאכול לתפריט שלך, ופשוט לוודאות שהוא במסגרת התקציב שהותאם לך מראש- וככה יוצא שאת יכולה להמשיך לאכול את כל מה שאת רוצה כל עוד הוא עומד בתקציב שלך!

ובאמת אם עד עכשיו האוכל היה מנהל אותך, עכשיו הגיע כבר תורך לנהל אותו- מה שנותר לך זה רק לארגן ולנהל את התקציב שלך בצורה טובה, ולהשקיע נקודות במקומות הנכונים!

לעוד פרטים והרחבה על השיטה לחצי כאן

אומנות התפריטים

2. אומנות התפריטים:

כמו שאת בטח יודעת יש הרבה דיאטניות היום שמציגות תוכנית עבודה מאוד קשה ומאוד לא פשוטה- כזאת שמונעת ממך לאכול את מה שאת אוהבת. כזאת שמונעת ממך סופשי"ם מהנים כמו שעד היום היו לך

גם התוכניות האלה מציגות תמיד דיאטות ארוכות טווח.. שאת יודעת שאחרי שאת נכנסת אליהם, אז לפחות שנתיים את בפנים עד שתהיי מסופקת מהתוצאות. מה אם את רוצה תוצאות מדויקות לעוד שבוע? בשביל זה אני פה- לא תאמיני מה נגלה לנגד עיני יום אחד.. קוראים לזה 'התפריט המושלם'

זה אחד בשם ג'ניה, שעזר בעזרת התפריטים המדהימים שלו לגרום לכ- 14,000 נשים בישראל להוריד את אחוזי השומן ולקבל גרסה חטובה ובריאה יותר של עצמן..

בעצם, ישלו שם תפריטים שמותאמים לכל מצב (אירועים, ימי שישי, חול, ימים עמוסים, תפריטים להורדה זריזה לאחר החגים, תפריטים שמיועדים יותר לשריפת השומן הבטני, לחיטוב וחיזוק פלג הגוף התחתון).

כמו כן הוא גם חושף שם תבניות תזונתיות שונות ומגוונות לכל יום. ובשביל שלא 'תתקעי' עם אותה תזונה משעממת, הוא מביא לך שם כמה וכמה אופציות, כולל החלפות והתאמות לאורח החיים האישי שלך, בתוך שניות ספורות.

לחצי כאן וגלי מה התפריט שישמור על הגיזרה שלך בצורה סופר קלה

3. טכניקת הסופר-על המתקדמת

טוב אז דבר ראשון את צריכה להבין שמרבית הנשים בישראל שמתקשות עם הורדת משקל ושמירה על הגיזרה זה לא נובע מהסיבה שהן לא מצאו דיאטה מספיק טובה או "שככה הן נולדו" אלא זה נובע מהסיבה היסודית שהן פשוט לא הצליחו לקחת את הדיאטה שהייתה להן ולשמור על רצף מספיק ארוך בשביל להגיע לתוצאות יציבות ואמיתיות, ואז יצא שהן ביזבזו אלפי שקלים על דיאטות ובסוף הן גילו שהכל הלך לטמיון.

כי גם את בטח מכירה את זה שהחלטת להתחיל דיאטה לא פעם בחיים והרמת ידיים – מהר מאוד או בשלב מאוחר – מה שכנראה הוביל לחזרה למשקל ההתחלתי שלך למרבה הצער.

ככל הנראה זה קרה משום שהייתה לך התלהבות גדולה בתחילת הדרך, אך ככל שהזמן עבר איבדת במהירות את כוח הרצון שלך והיה נראה לך שהיעד כבר לא שווה את ההשקעה.

עם זאת, זה לא באמת מה שהאמנת בו, זאת כנראה הייתה רק חולשה רגעית שגרמה לך לוותר על הכל. 

ובדיוק בשביל זה פותחה לאחרונה טכניקת הסופר-על החדשנית שאפילו הדיאטניות לא מכירות- והיא בעצם משנה תפנית אדירה ובמקום להתעסק כל הזמן רק "ב-מה" את צריכה לאכול בשביל להרזות? או מה אסור לך לאכול בשביל לא להשמין? או איזה תרגילים את אמורה לעשות בשביל לשמור על הגזרה..? אז הטכניקה החדשנית הזאת עוברת להתעסק במהות- "ב-איך" את יכולה להתגבר על הדחף הזה שישלך להכניס כל הזמן משהו מתוק לפה? איך ליצור התמדה כנגד כל הסיכויים והמכשולים שאורבים לך בדרך? איך להגיע למצב כזה שהאורח חיים הבריא ממש הופך לטבע שני שלך, כאילו ממש נולדת איתו ככה! ובשיאה של הטכניקה כשמה כן היא את מגיעה לכוחות הסופר-על שהיו טמונים בך כל השנים האלו- ואת מגלה שכל מה שעד עכשיו היה נראה לך כמכשול ענק, או כאיזה משהו שיכול לעצור אותך בדרך ליעד שלך לשמור על הגיזרה- פתאום מתברר לך אל מול הכוחות שחשפת אצלך שזה בכלל לא מזיז לך, ואפילו תתפלאי על עצמך איך לא גילית בך את הכוחות האלו עד עכשיו ואיך אשכרה "הקשיים" הללו מנעו ממך להגיע למטרה הנחשפת! 

לקריאה מעמיקה על המסע לסופר-על שבך לחצי כאן

מערכת האתר

ברוכים הבאים לניוז אי אל פורטל החדשות של ישראל, אנחנו עושים את מיטב המאמצים לתת לכם את המידע הכי חם ועדכני בארץ, בעולם ובאינטרנט בפרט, מעוניינים לפרסם אצלנו? אתם יכולים ליצור איתנו קשר למייל - liran.richback@gmail.com או לחלופין לשלוח לנו הודעה בפייסבוק ונשמח לעזור לכם.

כתבות קשורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button